Thursday, June 20, 2013

Graphics House Deal

Salam Mesra,
Jika anda melakukan apa-apa jenis pemasaran secara online, atau anda mempunyai laman web sendiri, anda sudah pasti tahu bahawa menampilkan imej yang profesional adalah salah satu faktor-faktor yang paling penting untuk menjamin konversi tinggi dan jumlah jualan yang laris.
Kebanyakan usahawan Internet melabur beratus-ratus hingga beribu-ribu US Dolar (bukan Ringgit) dalam perekaan grafik kastam untuk mengindahkan laman web mereka serta memberikan imej yang bermutu kepada bakal pelanggan. Saya tahu kerana biasanya saya belanja $100 – $300 – bagi tiap-tiap laman web saya!
Saya juga tahu bukan semua orang mampu belanja kos sebegini, dan lebih ramai lagi orang tidak mampu mereka grafik sendiri secara profesional. Dan jika anda boleh pun, ia akan memakan masa; lebih baik anda gunakan masa emas anda untuk memasarkan produk anda.
Oleh itu, dengan kebenaran anda saya ingin memperkenalkan satu penyelesaian yang boleh menjimatkan anda masa dan wang dari mencipta grafik and imej laman web sendiri…
GHD-Box
Saya bersama pasukan pereka grafik saya telah mencipta dan mengumpulkan sebuah koleksi besar grafik melebihi 2,500 grafik web yang berkualiti tinggi yang anda boleh “copy and paste” ke laman web atau blog anda… dalam beberapa minit sahaja!
Dengan imej-imej grafik ini, anda hanya memerlukan masa beberapa minit sahaja untuk menghiasi laman web anda! Sama ada surat jualan (sales letter), squeeze page, mini site, blog, ataupun lain-lain!

Bacaan selanjutnya disini...

No comments:

Post a Comment